Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 17:29:07 +0300

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/22875 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Vaibla küla, Luhaääre 
(Reoveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteeritud ehitis tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115402>  (menetlus nr: 
450271), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister